Nowa dyrektywa dotycząca delegowania pracowników – co trzeba wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. O ile wyjazd jest jedynie na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas wiązać, dotyczyć. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto potrzebuje wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria jakie są organizowane przez: delegowanie pracowników dyrektywa Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.